WWE & TNA Forum
Wrestling News
Loading...


Go Back   WrestleZone Forums > WrestleZone Championship Wrestling > Backstage
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read
Arcade vBookie

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #241  
Old 02-16-2017, 09:35 PM
Dmbfantomas's Avatar
Dmbfantomas Dmbfantomas is offline
Prince is God
WWE Diva's Champion
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 402
Dmbfantomas scored a win over Santino Marella...Dmbfantomas scored a win over Santino Marella...Dmbfantomas scored a win over Santino Marella...Dmbfantomas scored a win over Santino Marella...Dmbfantomas scored a win over Santino Marella...Dmbfantomas scored a win over Santino Marella...Dmbfantomas scored a win over Santino Marella...Dmbfantomas scored a win over Santino Marella...Dmbfantomas scored a win over Santino Marella...Dmbfantomas scored a win over Santino Marella...Dmbfantomas scored a win over Santino Marella...
Default

Quote:
Originally Posted by K Web V3 View Post
Lol I've narrowed it down to 5.

Kashmir by Led Zeppelin
Cryin Like A Bitch by Godsmack
The Vengeful One by Disturbed
Of Wolf and Man by Metallica
For Whom The Bell Tolls by Metallica.

Any thoughts on those is appreciated, and figured this would give you guys an idea of what I'm looking at, since everyone just says dropkick murphys, flogging Molly n other Irish shit lol
I said Sweet Caroline, damn it. Maybe even have that as a victory song. lol

Kashmir is such an epic song. Too epic, in fact. Battery would be good too.
__________________
Quote:
Originally Posted by Amarillo del Bosque Verde View Post
Oh shut the fuck up all of you. You people never know what you want, do you?
sendpm.gif Reply With Quote
  #242  
Old 02-16-2017, 09:38 PM
Spidey 2 Tidy's Avatar
Spidey 2 Tidy Spidey 2 Tidy is offline
Alternative Fact Checker
ROH Pure Champion
 
Join Date: Apr 2010
Location: UA Little Rock
Age: 27
Posts: 1,537
Spidey 2 Tidy is a Television Champion...Spidey 2 Tidy is a Television Champion...Spidey 2 Tidy is a Television Champion...Spidey 2 Tidy is a Television Champion...Spidey 2 Tidy is a Television Champion...Spidey 2 Tidy is a Television Champion...Spidey 2 Tidy is a Television Champion...Spidey 2 Tidy is a Television Champion...Spidey 2 Tidy is a Television Champion...Spidey 2 Tidy is a Television Champion...Spidey 2 Tidy is a Television Champion...
Send a message via Skype™ to Spidey 2 Tidy
Default

They all sound great to be fair, though I have fond memories of jamming out to Cryin Like a Bitch with high school buds.
__________________
Quote:
Originally Posted by Braun Strowman
I'M NOT FINISHED WITH YOU!!!
sendpm.gif Reply With Quote
  #243  
Old 02-16-2017, 10:15 PM
Bernkastel's Avatar
Bernkastel Bernkastel is online now
Reaper of Miracles
World Heavyweight Champion
 
Join Date: Jul 2006
Location: Nashville, TN
Age: 29
Posts: 4,314
Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...
Send a message via Skype™ to Bernkastel
Default

Why not Boston - Carry On My Wayward Son? If not, then just go with Godsmack.
__________________
Quote:
Originally Posted by Crocker View Post
Bernkastel you have successfully trolled me for a long time.. just wanna tell you that you are a VERY good troll. You made me wanna punch you in the face and strangle you
sendpm.gif Reply With Quote
  #244  
Old 02-16-2017, 10:42 PM
K Web V3's Avatar
K Web V3 K Web V3 is offline
The Premier Provider
 
Join Date: Jun 2015
Location: Cali
Age: 30
Posts: 89
K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...
Default

Quote:
Originally Posted by Bernkastel View Post
Why not Boston - Carry On My Wayward Son? If not, then just go with Godsmack.

I believe Kansas did that song lol

Godsmack I like cuz they're from Boston so yea lol
Maybe they can even perform in Boston for the next round haha
__________________
sendpm.gif Reply With Quote
  #245  
Old 02-16-2017, 10:53 PM
Bernkastel's Avatar
Bernkastel Bernkastel is online now
Reaper of Miracles
World Heavyweight Champion
 
Join Date: Jul 2006
Location: Nashville, TN
Age: 29
Posts: 4,314
Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...Bernkastel is being held back by Triple H...
Send a message via Skype™ to Bernkastel
Default

Quote:
Originally Posted by K Web V3 View Post
I believe Kansas did that song lol

Godsmack I like cuz they're from Boston so yea lol
Maybe they can even perform in Boston for the next round haha
Oh really? Damn. Just change Logan's home state to Kansas then.
__________________
Quote:
Originally Posted by Crocker View Post
Bernkastel you have successfully trolled me for a long time.. just wanna tell you that you are a VERY good troll. You made me wanna punch you in the face and strangle you
sendpm.gif Reply With Quote
  #246  
Old 02-17-2017, 11:42 AM
Lee's Avatar
Lee Lee is online now
Straight outta Compton it's the
NWA Champion
 
Join Date: Jan 2007
Location: British by birth, Geordie by the grace of God.
Age: 31
Posts: 4,191
Lee is an ECW Champion...Lee is an ECW Champion...Lee is an ECW Champion...Lee is an ECW Champion...Lee is an ECW Champion...Lee is an ECW Champion...Lee is an ECW Champion...Lee is an ECW Champion...Lee is an ECW Champion...Lee is an ECW Champion...Lee is an ECW Champion...
Default

Quote:
Originally Posted by Bernkastel View Post
Oh really? Damn. Just change Logan's home state to Kansas then.
*cough*
__________________
Quote:
Originally Posted by Dave View Post
For the record, Lee is a diabolical genius.
Dave also did my sig.
sendpm.gif Reply With Quote
  #247  
Old 02-17-2017, 04:24 PM
K Web V3's Avatar
K Web V3 K Web V3 is offline
The Premier Provider
 
Join Date: Jun 2015
Location: Cali
Age: 30
Posts: 89
K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...K Web V3 worked a dark match on ECW recently...
Default

Nothing worthwhile comes from Kansas tho....
__________________
sendpm.gif Reply With Quote
  #248  
Old 03-09-2017, 12:04 PM
Frank N Steins_Gate's Avatar
Frank N Steins_Gate Frank N Steins_Gate is offline
Is A Sexual Wank Pheasant
WCW TV Champion
 
Join Date: Dec 2007
Location: Somewhere on the OREGON trail
Age: 29
Posts: 1,715
Frank N Steins_Gate is a United States Champion...Frank N Steins_Gate is a United States Champion...Frank N Steins_Gate is a United States Champion...Frank N Steins_Gate is a United States Champion...Frank N Steins_Gate is a United States Champion...Frank N Steins_Gate is a United States Champion...Frank N Steins_Gate is a United States Champion...Frank N Steins_Gate is a United States Champion...Frank N Steins_Gate is a United States Champion...Frank N Steins_Gate is a United States Champion...Frank N Steins_Gate is a United States Champion...
Send a message via Skype™ to Frank N Steins_Gate
Default

that PM I sent you last night.

I need an answer today so I can start my RP.
sendpm.gif Reply With Quote
Reply


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 04:41 PM.

monitoring_string = "afb8e5d7348ab9e99f73cba908f10802"
Contact Us - Clear Cookies - Lost Password - WrestleZone Forums - Archive - Privacy Statement - Terms of Use - Top - AdChoices